- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Volkswagen, majitel škodovky, začne údajně ještě letos polykat Suzuki
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Další díl konsolidace automobilového průmyslu: největší evropská automobilka se údajně propojí s japonským koncernem.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: Volkswagen
Německý Volkswagen (VW) hodlá v Číně dobýt zpátky ztracené pozice. Už přes rok není nejprodávanější značkou aut na největším trhu světa, na špici ho vystřídal tamní gigant BYD. Na probíhající Auto Show 2024 v Pekingu koncern představuje ofenzivu,...
29. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Téma: Volkswagen
Nechceme být obětí cenové války, zní z Volkswagenu. Koncern proto chystá velkou čínskou renesanci
Německý Volkswagen (VW) hodlá v Číně dobýt zpátky ztracené pozice. Už přes rok není nejprodávanější značkou aut na největším trhu světa, na špici ho vystřídal tamní gigant BYD. Na probíhající Auto Show 2024 v Pekingu koncern představuje ofenzivu,...
29. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Naše výroba je energeticky náročná. FVE nám snížila náklady
Rostlinná a živočišná výroba patří mezi energeticky náročné činnosti, kde ceny energií mohou výrazným způsobem ovlivnit i cenu zemědělské...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Mírotvůrce Babiš ve vrbětickém osvětlení. Od „útoku na zboží“ k mnichovanství nebo něčemu ještě horšímu
Někdy se zdánlivě nesouvisející události propojí tak, že jedna patřičně osvětlí druhou. Událost první: policie v pondělí oznámila, že útok na...
30. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Poptávka po kamení, štěrku či písku je obrovská. Hrozí, že na stavbu Dukovan bude potřeba vozit materiál z Rakouska
Každá koruna investovaná do jádra může tuzemské ekonomice přinést na multiplikačních efektech až 3,27 koruny. Podle studie Centra ekonomických a...
▪ 32:53 min.