Kolik ze současných 3800 pracovníků dodaných přes agentury firma propustí zatím není jisté. Kmenoví zaměstnanci budou přesouváni na jiná místa, třeba do nejvytíženější továrny v Kvasinách, který vyrábí Roomster, Super, Yeti a nově také Superb Combi.
Vzhledem k tomu, že automobilka po vypršení šrotovného v řadě zemí očekává složitý rok 2010, je možné, že agenturních pracovníků zbude jen velice málo. "Těžko se teď dá určit, o kolik ten počet snížíme. Limitem je v každém případě nula. Na jejich místo pak budou přemístěni kmenoví zaměstnanci," řekl ČTK předseda škodováckých odborů Jaroslav Povšík.
Škoda počet agenturního personálu snížila významně již loni po vypuknutí krize, zavedení šrotovného a tím pádem vyšší prodeje ji však donutilo agenturní personál opět nabírat.

Jarní facelift Fabie má výrobu opět zvýšit

V Mladé Boleslavi bude na začátku roku problém zejména s výrobou Fabie. Její prodeje se výrazně zvedly právě se zavedením šrotovného a automobilka už nyní zaznamenala pokles. Povšík však na jaře 2010 čeká opět oživení díky chystanému faceliftu Fabie.

 

 


Kvůli klesajícímu zájmu o fabie zastaví automobilka výrobu již za týden ve čtvrtek a pátek. Ve čtvrtek se nebudou vyrábět jen fabie, ostatní provozy pojedou normálně. V pátek se pak výroba zastaví kompletně. Vyrábět se nebude ani ve státní svátek 28. října, ten však automobilka tradičně využívá k inventuře. Škodovka už na konci září snížila počet vyrobených fabií z 1200 na 1000 aut denně.