"UPC plánuje rozšířit televizní nabídku o několik nových programů, nabídnout nový, výhodný telefonní tarif a zrychlit internet," uvedl mluvčí František Malina.

Firma se chce v budoucnosti zaměřit na digitální televizní vysílání, s přidáváním nových programů začne už na začátku prosince. "I když analogové televizní vysílání zachováme tak dlouho, jak bude potřeba, nezastírám, že pro zákazníky bude stále více zajímavější služba digitální kabelové televize v kombinaci s internetem nebo telefonem UPC, popřípadě s obojím," řekl obchodní a marketingový ředitel Robert Kacovský.

Analogová kabelová televize UPC má v současnosti až 45 televizních kanálů, digitální kabelová televize 68 kanálů a digitální satelitní televize pak až 150 televizních kanálů. UPC překročila tento měsíc hranici jednoho milionu zákazníků. Společnost měla na konci září více než dvě stě třicet tisíc uživatelů vysokorychlostního internetu a přes šedesát tisíc uživatelů telefonních služeb. Televizní služby využívalo celkem asi sedm set tisíc zákazníků.