"Prostě to nemá smysl. Ještě směšnější by bylo, kdyby Microsoft nabídku zvýšil," řekl Rosenberg, který je hlavním investičním stratégem firmy Loews Corp. Jeho názor potvrzuje i vývoj na trhu, od podání nabídky ztratil Microsoft kvůli poklesu akcií na hodnotě zhruba 40 miliard dolarů. "Nejlepší by bylo, kdyby Microsoft nabídku zrušil," řekl manažer.

Microsoft svou nabídku předložil počátkem února, Yahoo ale návrh odmítla jako nízký. Od té doby akcie Microsoftu klesly asi o deset procent. Snahou Microsoftu je získat s pomocí Yahoo sílu na to, aby mohl na trhu internetových služeb a reklamy konkurovat dominantní společnosti Google.

Rosenberg kritizoval šéfa Microsoftu Steva Ballmera, firma nákupem Yahoo prý ani zdaleka nedosáhne přiměřené návratnosti investice. Navíc převzetí Yahoo není pro Microsoft strategickou nutností.

Ballmer by podle Rosenberga měl více myslet na zaměstnance Microsoftu, kteří vlastní spoustu akcií firmy a řadu let z toho vcelku nic neměli. "Pokud si jejich akcie nezačnou vést lépe, ztratí Microsoft dobré lidi," řekl Rosenberg.