- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Tunel Blanka: Ušetřit či neušetřit? Firmy se přou, jak dál razit, aby tunel nespadl
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Projektant původně prosazoval bezpečnější, ale dražší metodu ražby. Metrostav ho přemlouvá, ať na ní netrvá. Chce ušetřit desítky milionů
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Firma Metrostav v dokumentech upozorňuje na možné riziko zpoždění stavby, protože nesmí na jeden menší pozemek poblíž stanice metra Hradčanská....
25. 2. 2010 ▪ 4 min. čtení
Pražský tunel Blanka potichu podražil o třičtvrtě miliardy korun
Cena se zvedla přesto, že primátor Pavel Bém tvrdil, že vysoutěžených 21,2 miliardy je "nepřekročitelných". Za zdražení prý může změna DPH a...
12. 2. 2010 ▪ 3 min. čtení
Tunel Blanka: Bude později a zřejmě i dražší
Firmy Metrostav i IDS odmítají zveřejnit současně platné harmonogramy prací.
23. 8. 2009 ▪ 2 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Stavba
Nejčastější chyby podle Ferdinanda: sezení na terase, automatická závlaha či málo jahod a pokory
Ferdinand Leffler je zahradní architekt a zakladatel ateliéru Flera. Je známý z pořadu České televize Ferdinandovy zahrady.
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň, který vtiskl tvář i mnoha škodovkám, se dal do služeb čínské státní automobilky SAIC
Designér Jozef Kabaň, který léta pracoval pro koncern Volkswagen, podepsal smlouvu s čínskou státní automobilkou SAIC Motor. Informuje o tom...
23. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Doma s umělou inteligencí pracují, v práci si však často nevědí rady
Mapování vlivu umělé inteligence na český byznys, které jsme v EY naposledy pojali prostřednictvím oblasti personalistiky, přineslo i zajímavý...
23. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení